CORRECTION: Incorrect Source

0

In our post from yesterday discussing the speaking appearance of a Hamas representative in Tunisia, we described the source as a “Swiss newspaper.” In fact, the source was a Tunis-based newspaper by the same name.

The post has been corrected.

Comments are closed.